הראשל"צ מבהיר: אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין

    הרב איתמר טובול, קבע זה מכבר על סך בירור שנעשה על ידו, כי אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין, ומשכך, ברי כי עמדת הרבנות הראשית היא בהתאם לחוות דעתו של הממונה על הנושא
    ארי וידר 1 Comment on הראשל"צ מבהיר: אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין

    לאחר שהבוקר הפגינו קרוב למאתיים אנשים בסמוך למשרדי הרבנות הראשית בירושלים, שיגר הראשל"צ הרב יצחק יוסף מכתב בו הבהיר: "הממונה מטעמי על בירורי יהדות ברבנות הראשית לישראל המטפל בנושאים אלה, קבע על סמך בירור שנעשה על ידו, כי אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין"

    הרב איתמר טובול, קבע זה מכבר על סך בירור שנעשה על ידו, כי אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין, ומשכך, ברי כי עמדת הרבנות הראשית היא בהתאם לחוות דעתו של הממונה על הנושא
    11:57
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on מנחת ההורים מדריכה: כיצד ומתי נכון להעניש ילדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה והמחאה נגד הרבנות על מקרה שבו סירב בית הדין הרבני בפ"ת להכיר בגיוריו של הרב יחזקאל לוקשטיין, לא שוככת.

    לאחר שהבוקר הפגינו קרוב למאתיים אנשים בסמוך למשרדי הרבנות הראשית בירושלים במחאה על העניין, שיגר הראשל"צ הרב יצחק יוסף מכתב ליו"ר הכנסת וליו"ר האופוזיציה ששיגרו אליו מכתב בנושא.

    במכתבו מדגיש נשיא בית הדין הראשל"צ כי "מבירור שערכתי עולה, כי הממונה מטעמי על בירורי יהדות ברבנות הראשית לישראל המטפל בנושאים אלה באופן קבוע הרב איתמר טובול, קבע זה מכבר על סך בירור שנעשה על ידו, כי אין כל פסול בגיורי הרב לוקשטיין, ומשכך, ברי כי עמדת הרבנות הראשית היא בהתאם לחוות דעתו של הממונה על הנושא".

    מפגינים למען גיורי לוקשטיין: "כל העולם הרבני בארה"ב מכיר בו"

    עם זאת הדגיש הראשל"צ כי "יחד עם זאת, לבית הדין הרבני סמכות ייחודית בענייני בירורי יהדות לצורך נישואין וגירושין, בית הדין הרבני כמו כל ערכאה שיפוטית אחרת נהנה מעצמאות בהחלטותיו מלי שיש לנשיא בית הדין הגדול או לכל גורם אחר את היכולת להתערב בהחלטותיו". עוד הוסיף הרב יוסף כי ידוע לו כי בית הדין הגדול צפוי לדון בנושא ובוודאי הם "יתנו את החלטתם בהתאם".

    גורמים רבניים ששוחחו עם אתר 'קול חי' תוקפים את ההפגנה שהייתה היום ואומרים: "ישנו ארגון שהציב לעצמו מטרה לתקוף את הרבנות ולהחליש את כוחה, והיא זאת שמנסה לעשות כאן את כל הבלאגן. אסור לנו לשתף פעולה עם גוף כזה כמו עיתים בשום אופן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז למה לא מכירים בהם אם אין בעיה